logo
سه شنبه 04 مهر 1396 - 
 جديدترين اخبار:      بیانات در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی   اقتصاد مقاومتی نیازمند تولید بیشتر و حضور در بازارهای جهانی است   واقعیت و روش تبیین کنش انسانی در چهارچوب فلسفه اسلامی منتشر شد      وضعیت ایران در توسعه انسانی   بازتولید طراحی الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت در نشست 3 روزه   بازنگری الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت   دهمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری   آغاز ثبت نام در بیست یکمین نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف   اولین جشنواره ملی ساختمان انرژی صفر (جایزه ملی طراحی ساختمان ZEB)   پنجمین همایش ملی علوم جغرافیایی دانشگاه پیام نور   پنجمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب   منظور رهبر انقلاب از تعامل با دنیا چیست؟   

 کد خبر: 14293   زمان ارسال : 1396-05-25 20:55:58    تعداد بازدید: 142    نویسنده:  
دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396

دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396

 دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و تحت حمایت سیویلیکا برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: 
برگزار کننده: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا 

محورهای اصلی کنفرانس:
·        رویکردها و مدل­های تدوین راهبرد در سازمان­های خدماتی
·        تجارت الکترونیک و چالش­های مدیریت راهبردی خدمات
·        راهبردهای رقابتی در سازمان­های خدماتی
·        ارزیابی عملکرد در مدیریت راهبردی خدمات
·        کنترل راهبردی در سازمان­های خدماتی
·        ائتلاف های راهبردی و مشارکت­ها در سازمان­های خدماتی
·        حاکمیت شرکتی در سازمان­های خدماتی
·        مدل­های کسب و کار در سازمان­های خدماتی
·        تفکر راهبردی در خدمات

محورهای فرعی کنفرانس:
·        مدیریت عملیات و  زنجیره تامین در سازمان­های خدماتی
·        بازاریابی و برند سازی خدمات
·        نواوری و کارآفرینی در خدمات
·        ملاحظات اخلاقی و مسئولیت اجتماعی در سازمان­های خدماتی
·        فناوری اطلاعات و خدمات برخط
·        مدیریت مالی و سرمایه گذاری در سازمان­های خدماتی
·        کاربرد تکنیک­های تحقیق در عملیات در خدمات
·        بررسی مسائل انسانی در سازمان­های خدماتی
·        بهره وری، کیفیت و تعالی سازمانی در خدمات

*****
کلیدواژه ها:

نام و نام خانوادگی ایمیل
پیغام
کد امنیتی مقابل را وارد کنید کد امنیتی

printer