logo
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 
 جديدترين اخبار:   ۱۵۰۰میلیارد تومان برای اشتغال روستایی در سال ۹۶ اختصاص یافت   توصیه‌های یک‌ساله‌ رهبر انقلاب خطاب به مسئولان      پژوهشگران جوان علوم پایه منتخب فرهنگستان علوم معرفی شدند            کتاب «دو امام مجاهد»      تحلیلی بر وضعیت بازار ارز   نخستین سامانه نظركاوی و تحليل محتوايی متون فارسی راه‌اندازی شد   مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی یک ماه تمدید شد   سرمایه‌گذاری اتحادیه اروپا در ایران با تحریم‌های آمریکا غیرممکن است   ۱۰ پیشنهاد به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی بدون تکیه بر خارجی‌ها   

 کد خبر: 14293   زمان ارسال : 1396-05-25 20:55:58    تعداد بازدید: 475    نویسنده:  
دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396

دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396

 دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و تحت حمایت سیویلیکا برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: 
برگزار کننده: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا 

محورهای اصلی کنفرانس:
·        رویکردها و مدل­های تدوین راهبرد در سازمان­های خدماتی
·        تجارت الکترونیک و چالش­های مدیریت راهبردی خدمات
·        راهبردهای رقابتی در سازمان­های خدماتی
·        ارزیابی عملکرد در مدیریت راهبردی خدمات
·        کنترل راهبردی در سازمان­های خدماتی
·        ائتلاف های راهبردی و مشارکت­ها در سازمان­های خدماتی
·        حاکمیت شرکتی در سازمان­های خدماتی
·        مدل­های کسب و کار در سازمان­های خدماتی
·        تفکر راهبردی در خدمات

محورهای فرعی کنفرانس:
·        مدیریت عملیات و  زنجیره تامین در سازمان­های خدماتی
·        بازاریابی و برند سازی خدمات
·        نواوری و کارآفرینی در خدمات
·        ملاحظات اخلاقی و مسئولیت اجتماعی در سازمان­های خدماتی
·        فناوری اطلاعات و خدمات برخط
·        مدیریت مالی و سرمایه گذاری در سازمان­های خدماتی
·        کاربرد تکنیک­های تحقیق در عملیات در خدمات
·        بررسی مسائل انسانی در سازمان­های خدماتی
·        بهره وری، کیفیت و تعالی سازمانی در خدمات

*****
کلیدواژه ها:

نام و نام خانوادگی ایمیل
پیغام
کد امنیتی مقابل را وارد کنید کد امنیتی

printer