logo
شنبه 16 آذر 1398 - 
 جديدترين اخبار:معافیت‎های مالیاتی؛ چالش یا مجالی برای بده بستان   نکات کلیدی در فعال‌سازی رمز دوم پویا   کدام مشکلاتِ ساختاری مانع «رونق تولید ملی» شده است؟                           بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان            

 کد خبر: 14786   زمان ارسال : 1398-07-10 07:31:09    تعداد بازدید: 62    نویسنده:  

 

دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ توسط دانشگاه فردوسی مشهد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر مشهد-دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


حوزه های تحت پوشش: ورزش و تربیت بدنی
برگزار کننده: دانشگاه فردوسی مشهد
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: مشهد-دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد

دومین همایش ملی برند در ورزش از محصولات اصلی “دبیرخانه برند در ورزش” می باشد. این همایش با ماموریت توسعه تحقیقات علمی در حوزه صنعت ورزش تدوین شده است و در تلاش است تا با انجام رسالت خود گام ارزشمندی در گسترش تفکر برندینگ در بین صاحبان کسب و کارهای ورزشی بردارد. لازم به ذکر است که دومین همایش ملی برند در ورزش با حمایت موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به عنوان حامی اصلی همایش برگزار می گردد؛ از این رو این همایش با رویکرد هویت ورزش رضوی تدوین شده است؛ شایان توجه است، از آنجا که دبیرخانه دائمی برند در ورزش در راستای ماموریت خود به سازمانها، نهادها و کسب و کارهای ورزشی در راستای توسعه برندینگ خود ارائه خدمت می نماید؛ از این رو، در این همایش به دنبال تعریف، ساخت و معرفی “برند ورزش رضوی” می باشد. امید است این اقدام همایش بتواند جایگاه ارزنده موسسه تربیت بدنی آستان قدس را در فرهنگ سازی ورزش بر مبنای آموزه های رضوی به جامعه ورزش کشور و بین الملل استحکام بخشد.

 

اهداف دومین همایش ملی برند در ورزش:

  • توسعه تحقیق و پژوهش در حوزه برند در ورزش
  • توسعه تفکر برندینگ در بین مدیران سازمانها، نهادها، باشگاهها و فعالان حوزه ورزش
  • معرفی برند ورزش رضوی
  • معرفی رویکردهای جدید پژوهشی در حوزه برند در ورزش
  • ایجاد یک فضای موثر برای ارتباطات علمی و شبکه سازی پژوهشگران بازاریابی و برندینگ
  • ایجاد فرصت برای شرکتها و فعالان حوزه ورزش که تفکر برندینگ در آنها حاکم می باشد
  • فرصتی برای حضور حامیان عرصه ورزش جهت ارتقاء تصویر برند
  • محورهای کلی همایش:

  • مفاهیم نوین برند (وجه، هویت، ارزش، معماری، ارزش گذاری و …)
  • برند و علوم (جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد،مدیریت و توریسم و …)
  • برند سازمانی ( اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها و حامیان مالی)
  • برند، ارتباطات و رسانه ( اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات و …)
  • برند و کارآفرینی ( کسب و کار، خلاقیت، توآوری و …)
  • برند شخصی
  • محورهای برند ورزش رضوی:

  • جایگاه و نقش برندسازی ورزش رضوی در توسعه شهری
  • اخلاق رضوی و ورزش جوانان
  • ورزش رضوی و برند شخصی (خیرین، خادمیاران، سفیران ورزش رضوی)
  • برند ورزش رضوی و تعلیم و تربیت
  • برندسازی و توسعه ظرفیت های وقف و نذر در ورزش
  • هنر و معماری شاخص رضوی در اماکن ورزشی
  • برند رضوی و اخلاق ورزشی

 

 

*****
نام و نام خانوادگی ایمیل
پیغام
کد امنیتی مقابل را وارد کنید کد امنیتی

printer